Uppsala...

Nu är det bokat... igen. Uppsala tripp, jag och Felix! :) Åker om ca. 18 tim... 19.50 (sön alltså) går planet för att vara exakt! Bokade tidigare idag, å det var inte det lättaste. Jag åker ju på ungdoms biljett med SAS, bokar ju smidigt på internet men när man ska försöka boka för enbart en 2-åring är det omöjligt! Så jag fick ringa och boka hans via telefon och så "kopplade dom samman" våra separata bokningar! Så efter många om och men så är vi på väg... till mitt andra hem ;) Trivs otroligt bra i Uppsala! Men jag/vi kommer ju sakna Markus? väldigt mycket... =( Försöker övertala han att komma ner till helgen, men han verkar lite tveksam! Har inte bokat nån hemresa... så det kan bli allt från några dagars vistelse till två veckor! Vi får se... ;) Man är ju arbetslös just för tillfället så då kan man ju lika gärna vara där nere som här hemma! Ska försöka vara flitig med uppdaterandet där nere! :) Ni får påminna mig... för jag brukar ju vara in och glo lite i bloggen men är för lat för att skriva! Behöver lite påtryckningar ibland! :)
Nu ska jag börja packa ner lite i ny väskan! =)

Love CeeKey ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback