Ikea

Efter dagens uppdatering tidigare åkte vi på IKEA... igen! Vi var även i tisdags! Blev lite smått och även ett byte på en madrass som vi köpte till Felix nya säng, efter råd av min svägerska bästämmde vi oss för att köpa en mjukare madrass än den vi köpt! =) Blev även en förvaringsmöbel som vi tänkte ha ved i bredvid kaminen! Om vi är snabba kanske vi hinner få upp den nu ikväll innan läggdags! Börjar som alltid 07! För dom som inte vet har jag blivit brödansvarig på jobbet =) Innebär alltså bara tidiga morgnar, men det känns bra. Har fått ett bra schema, mån. 7-15, tis. ledig, ons. 7-17, tors. 7-16, fre. 7-14, varannan helg jobbar jag lör. 8.45-19, sön. 15-20.15!
Nä, nu ska jag göra lite nytta... På återseende! :)


c. hemmafixare bland proffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback