packa

Gud vad denna förkylning segar ner mig... Jag som brukar gilla att packa och skriva listor och allt möjligt skit, har ingen motivation alls! Känns skitkul att åka imorrn men själva packandet skulle jag mer än gärna leja bort! ;) Hela jävla hjärnan är ju full i snor! :S Jahapp, annars då... jo glasögonen är inlämnade så nu blir det att vänta en vecka drygt innan jag får dom (köpa dom för många tusenlappar :( ) Ja, vad gör man inte för att må lite bättre!
Felix är ännu lite ynklig och sjuk, men förhoppningsvis på bättringsvägen... mamma hämtade honom ikväll så han ska sova och vara där imorrn! Får se om jag orkar jobba heldag imorrn, far väl dit till 07 och fixar brödet i alla fall! =) Nä, nu ska jag packa!


c. omotiverad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback