Söndag idag...

Tar en liten snabbgenomgång av min vistelse :)

Efter det jag skrev på torsdag gjorde Vicke och Daniel Dumplings, svingott! =)
Fredag tog vi det lugnt här hemma under dagen, var dock på typ alla el butiker och försökte hitta en ljusslinga till Daniels restaurang att ha ute nu i höstmörkret, men vi hittade tyvärr inga passande! Kocken D gjorde pizza till middag! Blev akut danssugna så efter tolv pallrade vi oss ut på Flustret, var lite lite folk och halvtrist... dansade och åkte hem ett tag innan dom stängde! Lördag åkte vi ner på stan och handlade lite kläder, hittade en klänning till kvällen! :) Träffade även massa Kalix-tjejer på Gina Tricot, Emelie från jobbet och Ingela (som bor i Uppsala) =) Köpte två halsband på Gina också... Jättefina! For hem och fixade oss, Sara och mamma Helena kom till V och vi åkte tillsammans till Lynn, där var det massa tjejer... Mest bekanta ansikten men också några nya :) Åt kräftor och sjöng snapsvisor, hade trevligt. Innan Flurran gick vi på Daniels restaurang, Paus och tog en fördrink! Var inne på Flurran kring 00.30... Dansade och hade kul med tjejerna men sen var det inte så mycket mer än så, dom spelade dålig musik och trångt med folk var det! :( Nå vi hade ju varann i alla fall! :) Hemfärd innan 03 för att slippa garderobskön! =) Idag har det vart mest såsande i liggande läge! Även om jag inte har vart spec. bakis så har jag vart väldigt trött! Daniel var på stan och tog med sig hamburgare hem till lunch! =) Pratade med Mackan i telefon och Felix skulle äta fläskpannkaka till middag, när jag sa det åt Vicke vart hon också sugen på det... vipps hade vi en pannkaka i ugnen vi med! =) Å god vart den också, måste säga att dom är såå duktiga i köket Vicke och Daniel! Nu råkar ju det vara Daniels yrke också men fan vad coolt det är att se när han typ hackar lök! *Haha* =) Sen ikväll har vi sett film och ätit morötter och dip... Nu ska jag pallra mig mot sängen, skriver kanske imorrn om jag hinner! Hej å hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback