Lite jag bilder från mobilen... ;)

Detta var på hotellet i Luleå när jag och Malin blev bortrövade av våra karlar... Hade just kommit till Scandic och fattade ingenting, fotade mig i spegeln när jag gick på toa och skickade ett desperat mms till Vicke. Var i chocktillstånd, både jag och Malin! Å så härligt vi hade det! =)




Denna bild är från fixning hemma innan vi for till Tisse, då Tisse och Anna-Stina hade sin 2x26-års fest!




Innan utgång med Katja från jobbet i Oktober



Nu får det vara nog... ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman...

Men nog är hon schnygg denna brud! Vet du en tokig grej...? Jag är i Thailand...helt galet härligt. Läs bloggen så förstår du...



Vi måste hitta på något snart...åker ni till L-å nåt i mellandagarna kan du ju höra av dig.



Kram kram

2008-12-20 @ 10:56:36
URL: http://aliciastadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback