Ciao

Så var denna lediga dag snart slut... *suck* Ny dag imorgon, 10-timmars pass dessutom! =/
Börjar bli lite less att inte ha nåt att se fram emot i sommar! MÅSTE planera nåt!! Nåja, kanske blir en växande mage till sensommarn/hösten, å det är ju inte så lite att se fram emot! =D Men det är ju då, vill göra nåt snart... Som gärna får innehålla lite äventyr, sol, bad, vin och mycket mycket mer! Jag och Mackan skulle behöva få oss en liten weekend tillsammans och bara vara... ;) Har inte gjort det på väldans massa år nu! :( *Funderar och planerar* =)
Nu måste jag blåsa mitt hår torrt, var lite längre hos mamma än jag tänkt... Så duschandet blev lite uppskjutet! Å håret MÅSTE ju va torrt innan skallen nuddar kudden för natten. Väckarn ringer 06.15... bäst att pallra sig iväg!!

c. hel och ren

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så ni planerar en liten till, gud vad roligt!Jag har ju bara två och en halv månad kvar till BF. Ska blis så spännande att se vem som kommer ut då :)

2008-07-09 @ 13:54:21
URL: http://johannavinsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback