Tjukka!

Ojoj vilken härlig dag det har vart idag! Jobbade till 14 så jag har hunnit njuta av vädret för en gång skull! =) Imorrn ska det jobbas, 07-17! Suck, men nu när jag jobbar i stället för Iris är det fullt upp... På schemat imorrn: räkna kassorna (som alla andra dagar), faxa in vad vi ska ha för växel, hämta den, beställa godis, beställa tobak, ev. hinna med mitt bröd, beställa bröd, beställa drickor från Spendrups och sist men inte minst beställa till "babyhyllan" som är "min"... Många beställningar blir det! :) Hur jag ska hinna sitta nåt i kassan vet jag inte, det blir nog svårt! Åhh nu orkar jag inte tänka nå mer på jobb! JOOO... imorrn kommer Vicke till Kalix =) Weehooo vad kul, trist bara att jag jobbar hela helgen... Men vi kommer hinna umgås ändå! ;) Roligt som tusan!

Nu är det dags för sängen, igen... hmmm, skriver jag alltid den här tiden!?

c. hårt jobbande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback