Felix har ont! =(

Busade på studsmattan i stugan i helgen, Felix ramlade lite olyckligt och stötte armen. Blev såklart ett litet grinkalas som gick över efter en stund men man såg att han fortfarande hade ont i armen! Böjde på lederna och det verkade okej, blev inte blått eller svällde upp! Så vi har avvaktat... å så igår snubblade han här hemma och blev liggandes på golvet, ville ha hjälp upp och nu hade han mer ont i armen! =( Så i morse ringde jag BVC, förklarade vad som hade hänt och då tyckte inte tanten att vi behövde komma dit eller boka nån tid för underskökning... Eftersom det inte var blått eller svullet! Å efter det, när jag bytte om på Felix från pyjamas till dagens outfit upptäckte jag att det visst är svullet, just ovanför handleden på underarmen!! Ringde VC igen, en sköterska ringde upp. Fick tid 13.15 idag, känns bra att få kolla upp det. Även om det inte hade vart svullet hade jag nog viljat det. För Felix är inte den som är ynklig och försiktig helt utan anledning! Mackan har bilen på jobbet idag... spöregnar ju värre än nånsin, han var inte så sugen på att cykla i morse! ;) Antingen kommer han på lunchen med oss till VC eller så kommer mamma! Ååhh, kan inte klockan bli lite mer så vi får göra bort det här nån gång!! Uppdaterar lite senare.

c. orolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback