Tjipp!

Tröttaste mössan i stan! Halvligger i soffan med datorn på magen, får spunk i nacken och ser inte tangenterna... Men jag orkar inte annat!! Gaaahhhhh!! ;) Ledig imorrn, men tänker fara till jobbet ändå kl 07... Vill vara förberedd till onsdag när jag ska fixa kassorna! Så jag ska stå och hänga en stund imorrn ovanför Iris axel! =) Sen blir det Haparanda med mamma, Mona och lilleman! Får se om vi hittar nåt intressant. :) Har gjort lite ärenden på stan idag med Markus, inte ofta vi umgås bara han och jag mitt på dagen en arbetsdag... =)
Usch, jag känner mig äcklad av allt godis jag har tryckt i mig här i soffan ikväll... petade även i mig några chips innan Markus fick order att gå bort med påsen (det var han, den boven, som tog fram den) ;) Tror det är dessa rackarns nya hormoner som jag håller på å tvingar in i kroppen som spökar med min aptit, eller snarare godissug! =/ *Suck* Har börjat använda P-plåster, så nu får vi se om det duger till nåt! ;) Emelie är i alla fall väldigt skeptisk... Hon var så söt när jag sa att jag börjat med det, hon gav mig ett lite snett leende och en liten lutning på huvudet och sa: Meen Caaarro, int funkar det!! Haha, hon är rolig! =) Ska ge det nån månad i alla fall, så får vi se då vad som händer och sker!

c. over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback