Morsdag =)

Idag är ingen vanlig dag, nä det allas våra mammors dag!
Hurra, hurra hurra! :D

Dagen har vart härlig idag, solen och värmen har gjort ett bra jobb! :) Vi har vart ute och gjort nytta kring tomten under förmiddagen. Jag for en sväng på stan medans Mackan och Felix vilade... inhandlade morsdags presenter åt lilla mamma och svärmor! =) Som alltid firade vi hos mormor och morfar, med fika och tårta! Alla mormors barn, barnbarn och barnbarnsbarn ;) (oj det var svårt att skriva) Mormor och morfar, mamma, Alex (storebror) med familj, jag med familj, Mita (moster) med familj och Maggi (moster) med familj, rackarns... 16 pers! :O Tur att mormor hade största tårtan, ever!! ;) Lämnade av svärmors blomma på vägen hem, hon var inte hemma så Mackan ställde den utanför dörren... väntar med spänning på ett samtal från en sur svärmor ;) För senast igår när vi var där på middag poängterade hon att hon absolut inte ska ha nåt!! Att det bara är onödigt... och det säger hon varje år, men vi köper nåt varje år ändå! Hihiii!! =) *Jag bara älskar att ge bort saker*

Hmm... funderar på om jag skulle idas åka och sola. Behöver det verkligen men det känns jobbigt! *suck* Å säkert är det en massa folk där också, när det är söndag och folk är ledig! Det återstår att se... =)

Heybabberiba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback