Tja vänner!

Har nyss kommit in efter en rätt så plågsam halvtimmes-vistelse utomhus... Vi var ute kring gården hela familjen, tog fram Felix lilla pulka och som ni kan förstå ville han ju åka, blev helt i eld och lågor! =) Efter lite snurrande kring gården och ängen bredvid gick vi in. Mina fingrar, tår, öron och ansikte var stelare än stelast... Till och med Super-Mackan tyckte det var kallt, han som typ aldrig fryser! Felix var fullt vinter munderad så han gick det ju ingen nöd på, han ville såklart vara ute längre ;) Men han följde med snällt efter att vi gjort en parkeringsplats åt pulkan mot husväggen! :) Är bara -6 grader men det blåser som fan så det är säkert närmare -20 i blåsten! =( Nåja, vi fick oss lite frisk luft i alla fall! :) Ska och kika på Linas innebandy match 15.30 *Spännande* Jag kan lova att det rycker i mina gamla innebandy trådar när jag sitter på läktaren ;) Jag hoppas och tror att det kommer gå bättre denna match än förra... Eller det måste gå bättre! ;) Hörs, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback