Magnum vit!

Alltså jag fattar inte hur dom kan ha slutat tillverka Magnum vit?? Det kan väl inte bara ha vart jag i hela världen som gillade dom!? Nu får jag nöja mig med Magnum mini... ett 6-pack med 2 vita, 2 classic och 2 mandel. Så jag får dom på nåt sätt i alla fall! =) Å detta härliga lilla 6-pack är ju glassarna i mini format, helt perfekta! =) Har precis avnjutit en vit liten rackare, därav min upphakning! ;) Det knullade i munnen! =D Dejavu... är rätt säker på att jag skrivit om just detta tidigare... Hmmm, undra när/vart det var!? Skit samma, snuskigt goda glassar i alla fall! =) Nu är jag sjukt trött, borsta gaddarna och slänga sig next to Kärleken! =) Få se om/när Kärleken i det lilla formatet kommer spatserandes till våran säng inatt... ;)

Nattinatt vänner och varenda kotte jag inte känner...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är mycket besviken över att de slutat tillverka Magnus Choklad...nu gör de glassarna så spejsiga med en massa skit på, tycker att man borde värna om det enkla...Nåväl, jag kommer nog över det tids nog.



Kram kram

2009-04-29 @ 15:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback