Tillbaka från blåkulla

Så var helgen över... gick så klart fortare än fort, som man brukar säga "tiden går fort när man har roligt" och jag har ju haft bästa Vicke och Daniel här sen onsdag kväll. Då kan ni kanske förstå att det gått fort! =) Men nu är dom hemma i Uppsala och vi saknar dom redan! =/ Men förhoppningsvis ses vi snart... kanske redan till 30 april, det skulle va väldigt kul! =) Jisses vilken härlig dag vi haft idag (från det ena till det andra;)) Tokigt fint!! =) Å idag vart de det obligatoriska spinning-passet, som som senaste 8 veckorna! Men nu börjar det lida mot sitt slut med denna Zone gruppträning... =/ bara onsdag kvar, sen är det jag och pulsklockan på egen hand i den stora träningsdjungeln! Men det ska nog gå bra! =)

Nu ska jag slänga min nyduschade kropp i soffan och kika på CSI!! =) Har pausat det... välanvänd funktion det där med att pausa hos oss! =) Väl värt pengarna om man ska investera i en ny boxer!

Ha det bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback