Så ja!

Vet ni va!? Jag är sjukt shoppingsugen... på allt!!! =) Inredningsprylar, kläder till mig, till Mackan och Felix, nya möbler, gardiner, tapeter, SKOR, ja faan till och med blommor! Är det på grund av den nya årstid som är på intåg kanske?? Förändring i förändringen!? ;) Ja det är då lite jobbigt i alla fall, vill och kan shoppa (trevlig semesterlön på kontot) men jag ska vara klok och SPARA!! =) Och nu ska jag även sluta "bullshita"!! ;)

Har idag vart med mamma, svärmor och Felix och plockat blåbär i dom Innanbäckska skogarna, Holy Moses vilka mängder blått guld det finns! =) Var och rekade för nån vecka sen (under höbärgningen) och då var bären många men jävligt små... Idag var dom lika många om inte mer men defenitivt större. =) Men... är man igen om en vecka är dom som golfbollar... hehe, önsketänkande! Kanske att dom kan ha puffat upp sig lite mer i alla fall! ;) Stod hukade i minder än en timma och med oss hem kom 3 liter blåbär (trots Felix´s konstanta tuggande). =) Efter plockningen åkte vi iväg och handlade lite stuff till kvällens surströmmingspremiar på Klövestigen ... =) Riktigt gott kan jag säga att det var! Och ja, det är min personliga åsikt! ;) Mätt och belåten körde jag hem svärmor och därefter har jag haft det roliga nöjet med att rensa blåbär... Wohoooo, vilken lördagkväll! =) Tog mig ett glas vitt till rensningen och är nu inne på mitt andra... *segast på planeten* =) Två glas vin på en rackarn massa timmar... konstigt att man känner sig trött!? ;) Nu blir det i alla fall strax sov-time. Känner mig lite småtrött i ryggen efter allt hukande idag... ska bli skönt att sträcka ut sig i sängen! =)

Ha det bra små stjärnor!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är också shoppingsugen. som f-n. förresten, går felix på i-b förskola? isf borde han och theodor gå på samma avd.

2009-08-24 @ 10:16:34
URL: http://paucisverbis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är inte shopping sugen gumman?? =) Å skvallra inte om ditt hemliga blåbärs paradis nästa gång du far dit kommer alla Thai Thai ha varit där o rensat haha.

2009-08-24 @ 17:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback