Vad tycker ni om en uppdatering?

Nu är vi igång på riktigt igen. Jag jobbar, Mackan jobbar och Felix busar på dagis! =) Skönt med "vardag" efter semestern... Man blir ju alldelens dagvild när man är ledig, men nu är det andra bullar... Jag är heelt säker på att det är tisdag idag, för jag är ju alltid ledig på tisdagar! ;) *Skönt efter en jobbig första vecka*

Idag har jag och Spiken såsat omkring här hemma och bara varit *sjukt nice* Mamma kom och hälsade på en stund på eftermiddagen och vi drack kaffe. När hon for fick jag massa energi (såsat hela dagen + kaffe). Fixade på oss lite kläder och tog nyhojjen (kalasfin damcykel från Biltema) ut på en tur. Det bara av till stallet =) Kom fram lagomt till regnet öste ner ;) Vi gick in en stund till mamma och kikade på saltvattensakvariumet, så fint så! =) Cyklade hem när Markus slutat. Kan inte påstå att konditionen är som den borde... =/ Nåja, det blir ju som man gör det!

Nu ska jag försöka få med mig Mackan och slå igång Arn (nej, har fortfarande inte sett den), så man kan se 2:an snart också! =) Jobbar 07-17 imorrn... =/ Långjävlapass.

Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback