Badhuset!

Äntligen har vi varit och badat!! =) Emma messade tidigare idag och frågade om vi var sugna på det! Det var vi ju självklart! =) Har tänkt typ varje vecka att vi borde fara... men det har inte blivit av! Nu så! Det ska helt klart göras om någon eftermiddag. Om det är någon som är sugen att komma med är det bara att höra av sig! =) Felix och Melwin plaskade på och hade väldigt kul! Tack Emma, de gör vi om snart igen! =)

Felix susade i princip rakt ner i sängen när vi kom hem! ;) Själv har det vart lite mys med Mackan och han har blivit uppdaterat om dagens händelser! :) Är så där lagomt mosig efter badet, och denna sega miniförkylning gör ju inte saken bättre! Kommer bli en tidig kväll, typ jättesnart! =)

Här kommer en bild på Lill-plutten i magen =)





Kommentarer
Postat av: Emma O

Tack själv! Var jätte trevlig, jag/vi gör gärna om det :)

2009-12-09 @ 12:22:27
Postat av: Faster

Hejsan

Oj så roligt att få se lill plutten de syns redan att det är en goding.Hoppas förkylningen går över.

Stor kram från Faster

2009-12-09 @ 20:58:06
URL: http://www.fridfullahem.blogspot.com
Postat av: Vicke

Gud vad häftigt att få se det lilla livet på bild redan!!!! Jag tror det blir en "rosa"... Önskar jag kunde bo närmare så jag fick se när magen växer och vara vid din sida i alla lägen! Men istället får jag stötta via webb och sms... Kramis

2009-12-11 @ 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback