Julafton är hääär!! =)

Sitter med en toning i håret och försöker få tiden att gå... Vill bara i säng! Har vart vaken sen 05.45 så gammelkroppen börjar säga ifrån nu! ;) Men annars är allt klart inför Tomtens ankomst! :) Vi slog in alla klappar igår och la dem under granen, har idag fått dit etiketter med namnen på! Alla klappar, check!

Har idag jobbat 07-16 och tjabba vad fort tiden har gått, stressat som tusan stundvis, vilket ledde till näsblod och sammandragningar. Jag vet, ganska ocoolt... Ska skärpa mig! ;) Fick en kasse med julmat av Christer i julklapp... :) riktigt bra, synd bara att man hunnit köpa det mesta! Skinkan är så stor så vi kommer kunna bjuda ett helt fotbollslag...Vi får köra ett julbord igen efter nyår! =)

På bebisfronten är det bra, plutten sparkar och sprattlar mest hela tiden. Den sparkar mycket neråt eller "innåt" just nu. På Alex kalas i tisdags så fick Mita känna på en liten spark, Mackan kände förra veckan och då såg man även när jag låg i soffan hur magen rörde på sig när plutten hoverade omkring! =) Är i vecka 22 (21+2).

Neee, hopp in i duschen och ur med toningen så jag får sooova nån gång! =)


God jul allihopa!

Stor kram till alla mina vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback