Julhelgen!

Guud vilken skön helg detta har vart/är! =) Ingen stress eller jobb! =)

Julafton spenderades i vanlig ordning först hos Inger (svärmor) och sen hos mormor och morfar. Lunch hos Inger och julklappsöppning! =) Såg Kalle Anka där innan va begav oss till mormor, middag och mera klappöppning! Ungarna var glada och busiga som vanligt! :) Var där till just efter 21, tror jag... Väl hemma ville så klart Felix leka lite med sina nya fina klappar, fick bli en liten stund med ett fåtal innan det var dags att sova för honom! Vi var alla rätt trötta efter en lång och härlig dag! =)

Juldagen vart väldigt lugn och mysig, gick omkring i myskläder typ hela dagen! :) Först vid 18 gjorde vi ett ryck och åkte till Melwin som fyllde 2 år! =) Felix fick testa Wii för första gången... Kan meddela att han dominerade! Han bowlade bl.a. ihop 192 poäng! ;)

Annandagen idag, ungefär som juldagen men i omvänd ordning... Iväg i kylan på dan och mys hemma på kvällen! =) Vi, Alex och flickorna och mamma åkte till våran kära faster Maud för att umgås och fika lite! =) Mycket trevligt!

Nu är klockan efter 01 och jag vart sugen på nåt ätbart, eller ja, bara nåt att tugga på! :) Några cheddarpopcorn skulle inte sitta helt fel! ;) *tassar ut i köket och hämtar* Lite julmust vart det också! Tänker bygga lite på mitt pussel som jag fick i julklapp innan det är dags för sängen!

 

Hoppas att alla mina vänner haft en fin jul och att vi ses snart! ♥

Massa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback