Tjillevippen

Lovade ju bilder från Wallmans... men det händer ingenting när jag försöker lägga upp dom här! *Grrrr* Jag gör väl ett nytt försök imorgon!

Ultraljudet gick galant idag =) En bebis, med allt vad som behövs! Alla organ var på plats och gjorde vad dom skulle! ;) Blev flyttad till 3 maj (enligt mensen var det 7 maj)... Så nu går jag helt plötsligt in i ny vecka på tisdagar i stället för lördagar! Är alltså i v. 19 nu (18+2). Ul läkaren var jättebra, väldigt detaljerad och berättade hela tiden vad hon såg. Vi kollade på båda armarna, från axel ut till fingrar. Båda benen från höft till häl och tå! =) Gick igenom hela lilla kroppen grundligt, tom. tarmar och navelsträngen... Superduperkul! :) Ska scanna in bilderna och lägga upp dem imorgon!

Imorrn efter jobbet tänkte vi oss till Haparanda och IKEA, kvällen ska spendaras med söta flickor hos Anna-Stina! =) Det ser jag verkligen fram emot... Länge sen sist!

Sov sött kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback