Glömde ju...

... helt bort att skriva tidigare att jag har vart och lämnat en massa blod i morse... för det var verkligen en massa! 7 rör för att vara precis! Känsliga läsare varnas för följande kursiva stil Det var skithäftigt efter att nålen satts på plats och första röret skulle fyllas... det toksprutade ut blod i röret!! Det blev fullt på typ 2 sekunder, så alla sju rören var över väldigt snabbt! Sjuksköterskans reaktion var "OJ! vilket tryck" och tittade på mig och log! =) Blev värsta coola ljudet när blodstrålen träffade väggen i röret! Hahaha, nog pratat om mina äckelfasoner... =)

Var bara tvungen att dela med mig av det... Ni som läst och tycker jag är äcklig får skylla er själva, är ju i så fall ni som är äckliga som kände er tvugna att läsa trots min varning! :P Hahaha!!

Nu ska jag äta lite laxröra som vart kvar från helgen, på avokadohalva! Mmmm vad gott!

Laxröran
Philadephiaost
Kallrökt lax (skivad och tärnad i fina små bitar)
Hackad gräslök

Hur enkelt och gott som helst, valfritt hur mycket man vill ha av allt.
Men vi har alltid väldigt mycket lax, tycker det blir godast så! =)  
Bara att fråga om det är nåt ni undrar!

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

Huvva Carro så den kursiva stilen fick det att svajja i skallen på mig haha. Jag skulle nog följt rådet....jag ÄR ju en känslig läsare...eller ja när det kommer till blod i alla fall :)

2009-02-10 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback