I valet och kvalet...

Sitter och suktar efter skor på Topshop... jag blir helt vild av mig när jag ser några som jag verkligen vill ha, jag tappar helt och hållet vett... :) Dom som känner mig vet att jag är en skoälskare! Å nu funderar jag alltså på att klicka hem ett par från the UK, skönt att slippa tullavgift och skit när det är ett EU land. £65 är prislappen på + frakt £5, det tycker inte jag är farligt... Kollade på ett par på Eurosko här i Kalix, 799:- och inte alls lika snygga som dom på Topshop! Måste bara kika hur man ska betala... förhoppningsvis ska man fram med pengarna när dom ligger på ICA! =) Lönen kommer inte förren den 18:e (jag vet, vi får det ett skummt datum) Tänkte att skorna skulle få bli en liten födelsedagsresent till mig... Ni vet, B-day 1 mars! =) Nu, fortsatt suktande... på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback