I väntans tider...

Nää, jag är inte gravid! ;) Men jag sitter och väntar på att Markus och Felix ska vakna från sin lilla vila, då ska vi göra oss färdig och gå till Emma och Tommy som håller på att tapetsera och renovera sitt nya hus (som dom ska hyra) på Hultstigen. Kommer bli kul då dom ska bo så nära, blir väl knappt 100 m. från oss! =)

Fredagen var väldigt lugn och skön, Felix somnade vid 20.30 och jag tittade på Let´s Dance nedbäddad i soffan. Mackan pulade på uppe på vindan mest, men ibland kikade även han på LD! Han tycker det är ganska roligt att kolla på typ Magnus Samuelsson (världens starkaste man) och George Scott ("gammal" boxare) som är med i programmet! Åsså har vi ju "Hjälp" som visas innan nyheterna, ibland tycker jag det är helt pinsamt att titta på och ibland helt hysteriskt roligt! Efter allt tv-tittande kröp jag ner i sängen och slocknade på stört! Var helt slut... Orkar inte ta allt men det är nåt fel på mig/min kropp... Är allergisk mot nånting! Hade i alla fall ett läkarbesök igår och fick allergi tabetter utskrivet... dom där receptfria man kan köpa på Apoteket biter då faan inte på detta... =( Ska även lämna massa blod på måndag morgon, får förhoppningsvis få veta nåt efter det, jobbigt bara att det tar sån tid att utreda vad man är allergiska mot, men nu måste jag få veta det, jag orkar inte med detta mer... Det kliar ÖVERALLT, uppsvullet och rödflammigt. I december var det händer, ansikte och hals som det drabbade, då kliade, sved, brännde det och var helt rött! Nu är det samma men över mesta delen av överkroppen! Grrrr... Äh, nu skiter jag i det. Orkar inte lägga massa onödig energi på det, ska bara njuta av att va ledig i helgen i alla fall! =)
Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback