Iiiiiiiiiiiiiiiiik...

Imorrn ska jag till frissan, 10.30 är det spikat till! *gulp* Jag blir alltid skitnervös inför klippningar, vet inte varför, jag är ju med hela tiden! =) Som mamma sa, det är ju inte som att du går dit och lämnar in håret och sen bara hämtar det! =) Hihii! Felix ska få vara i stallet medans jag är där, berättade det ikväll innan läggdags, att han ska fara till mormor och stallet imorrn... Jjjjaaaaaa!!!! Var reaktionen! =) Han var snabbt i säng kan jag lova! Nu ska jag hoppa i säng och håller tummarna att jag inte har lika jobbig natt som förra... Det kliar och kliar och kliar och kliar osv... jag är vaken mer nu under nätterna än under nyfödd-tiden med Felix! FAN, SATANS J*VLA K*K KLIANDE!!! Ursäkta mitt språk men det är så jävla jobbigt! Hej och godnatt!

PS. Jag beställde skorna igår... *Weeeeeeeee* Har även ikväll fått bekräftelse och tracking number... =) Nu hoppas jag att jag kan ha dom också! ;) Annars... "Vill man vara fin får man lida pin" Haha, nä det skulle nog inte bli några problem att sälja dom, dom var nämligen med i Sofis mode idag... I "Veckans vill ha!" =) Sjukt snygga... Jag blev ännu mer förälskad! :P

Kommentarer
Postat av: Robert

54+1=55



Det är väl inte så att du har nån sorts fetisch?? :P

2009-02-17 @ 19:19:20
Postat av: Isen

Men åhhh kan du inte lägga in en bild på skönheterna???



Kram!

2009-02-17 @ 21:23:39
Postat av: Anonym

Saknar dig...vi måste ses snart!

2009-02-22 @ 15:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback