Smarrigt värre!

Har nyss (ehh, beror på när jag blir klar med detta inlägg, ca.21.15) kommit hem efter middag på Vikingen med Mackan, Malin och Robert... =) Supernice vill jag meddela! Plankan var jättegod men inte riktigt som den skulle (eller som jag/vi vill ha den)... Det var "nån jävla utbankad biff" som Robert så fint uttryckte sig (eller ljuger jag nu igen??(M&R fattar vad jag menar, hahaha)) =D Ingen oxe där inte! =/ Men trots det var det jättegott och väldigt trevligt! Medans vi avnjöt vår efterrätt/kaffe kom lilla Magnus Uggla in med hela sitt team och ville käka, men köket hade hunnit stänga och dom fick snällt gå vidare på B4! Faaan vilken pygmé han är!! Hahahah!! Vi satt en liten stund till och skrattade i alla fall (tills dom stängde), man kunde nog tro att det var annat än Cola och Fanta i våra glas som vi fnissade... =)

Kom hem till en halft sovande F och farmor (alltså Markus mamma), M körde hem henne direkt. Felix hörde att vi kom hem och ville komma upp ur sängen... Jag hade hoppats att han skulle ha sovit ett bra tag, ja att han skulle ha somnat typ 20.00, men nä... ;) Tror Inger missade när jag, just innan vi for sa: "Han får äta vad han vill, utom THE BIG NO NO, C A N D Y" Han må va smart våran lilla Kiddster men foreign language bemästrar han inte, ännu! ;) Kanske inte farmor heller gör det (hihiii), eller så ville hon bara va den snälla farmor hon är och bjuda på lite choklad. Ovetandes om den björntjänst hon gör! Nåja, han sover i alla fall nu och kommer va lite småtrött imorrn när klockan ringer 05.45 men han vilar ju efter lunch på dagis och kan ta igen sig lite, plus att han har kort dag för jag slutar 14.00 och hämtar honom direkt! :) Soft dag imorrn, lovely friday... Sen är det helg på riktigt, för jag är ledig lördag och söndag! =D *Weeee* Nä, nu lite mys i soffan innan läggdags!
Hejpa mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback