Never ending story

Ojoj vad jag funderar på en liten bebis, vänner som planerar, är gravida, bekanta som just fått... Vet verkligen inte vad jag vill! Markus känner som mig, han är nöjd med livet på tre men ser ändå fram mot ett liv på fyra. Hade jag haft nån som jag träffar var och varannan dag som är gravid skulle det nog snabbt bli plus på stickan... man vet ju vilken härlig känsla det är att bära ett liv, sitt barn! Så tur i oturen att Jenny bor i Luleå... och Anki i Piteå! =) För som sagt, jag vet inte vad/hur vi ska göra! Även om vi bestämmer oss för att försöka tillverka så kommer det dröja några månader... ;)

Nu ska jag ta hand om maten som står på spisen! Hej och kram.

Kommentarer
Postat av: Isen

YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Puss puss



Kom hit snart så kanske du blir avskräckt. Snacka om förnedrande- Micke har redan fått börja hjälpa mig med sockar och skor skratt Hur ska detta sluta..?

2009-01-28 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback