Habbilaboboo! =)

Nu ni kära vänner är det väl ändå dags för en uppdatering!? ;) Ni måste påminna mig ju!! =)
Har vart supersjuk i nästan en vecka nu... Feber till och från dom tre första dagarna, skallebank och galet ont i halsen... Var hemma från jobbet mån-tors, jobbade på fredag som vanligt. Gick väl okej, har fortfarande ont i halsen och är hostig och kände mig lite småfebrig igår kväll men det var borta i morse när jag slog upp mina melerade... ;) Jobbat idag 10-20.15, med lite ökad hosta men under kontroll! :) Nog pratat om jobb och sjukdoms status! Markus och Felix tog sig en liten promenad till stan och farmor, vilket inte var det lättaste med "bobben"... Denna förbannade sand dom sprider ut över hela vägen ställer ju till det rätt rejält, går varken att sparka eller att dra en pulka... inte ens här hemma på kvarteret! :( Det var första långsvängen med bobben och den är helt fransig längst bak på "medarna"! Tråkigt!! Nåja, där hos farmor hade det vart kul... Bjöds på köttsoppa och Felix hade ätit en hel stor portion, inte bara morötter och potatis som han brukar utan av allt... Då blir man glad! =) Även kusin Melwin var där, han övningsgår för fullt och vill vara med hela tiden... =) Å snart blir vi nästan grannar... Emma, Tommy och Melwin ska flytta till kvarteret bredvid! Det blir kul! =)

Nu lite candy till filmen jag småkikar på... "Duplex" på tv4, lite småkul faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback