På gång...

Ja kära vänner, nu drar jag ner till Vicke och Sara i några dagar! =) Ska bo hos Vicke och Daniel! Kommer hem igen på tisdag! Håller på att packa för fullt, eller det är i princip klart... men jag vet inte vad jag ska åka i... =/ Funderade på jeans och nån tröja bara, men kruxet är att Vicke jobbar natt och Daniel hämtar mig på centralstation och då ska vi hänga kring stan tills Vicke vaknar... vilket är typ 14-15 tiden. Är det då strålande sol vill man ju inte gå omkring i jeans! =( Nåja i värsta fall får jag väl släpa in väskan på nån toa och byta om! ;) Ojoj, klockan närmar sig midnatt och jag ska upp 04.15 *snark* Men jag tycker mer synd om Markus som ska köra mig... han ska direkt till jobbet när han har lämnat av mig! =/ Nä, nu ska jag fixa det sista!

Ha det bra alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback