oklart

Ja vet ni vad... bloggar just nu för att jag inte kan sova! Sista dagen här imorrn med min bästa Vicke och förhoppningsvis Sara också... =) Men nattens osovningar handlar om nåt 91 mil härifrån. Nånting som inte jag har nån aning om vad det är, någon annans problem egentligen... För jag är inte den som är den, jag tar tag i MINA problem medans andra blir tjuriga oxar/surkärringar. Speak up(!) om det är någonting du vill ha sagt, annars lägg ner! ORKA!? Hemfärd imorrn i alla fall, mysigt! =) Saknar mycket... å en otippad grej som jag saknar, växthuset! ;) Ska bli kul att komma hem och se hur det har utvecklas! =P Nä nu måste jag göra ett nytt försök att sova... ska ju va pigg och fräsch och lolla på stan innan hemfärd imorrn! ;)

C you darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback