Tidsoptimist...

Vem är inte det!?? Jag är då en stor sådan... just nu sitter jag med hårfärgning nummer 2 i håret!  *suck*

Klockan tickar sakta men säkert mot 05.45 då alarmet ringer och man ska vara pigg och pedagogisk, ha tålamod i överflöd och samtidigt ställa sig in på vilken underbar dag det kommer bli! ;) Från det att klockan ringer har vi 45 minuter på oss att vara i bilen, annars blir jag sen till jobbet. Felix ska lämnas på Grytnäs, Mackan borta på Postterminalen och sen tar jag bilen till jobbet! Men skönt som fan att det är fredag imorrn, slutar 14 och då kan jag och Felix åka hem och softa lite i soffan innan Mackan ska hämtas! =)

Just nu är jag bara så sjukt trött... klockan 23 kom jag på att jag skulle färga "utväxten", vilket slutade med hela håret! Och som jag misstänkte så blev det pippigult... Carro goes Lilla Kycklingen! Nåja, det var ju inte klart än... silver violetta toningen skulle ju även den i... fick lite panik mitt i allt, att det inte skulle räcka och att jag skulle vara neongul fläckvis på skallen... började klura på hur jag skulle kunna sjukskriva mig imorgon, haha! Som tur var räckte det gott och väl, har till och med kvar färg i behållaren! =) Så alltså, just nu är jag lila uppe i skallen... jag har dokumenterat de olika stadierna, bilder kommer (jag lovar, i nästa inlägg). =) Snart är det dags för utskjölning och är inte det gula borta kommer jag ninja ner nån jävel!! Nä, kan va svårt att hitta nån nu att ninja ner men jag kommer nog bli lite arg... ;) Min förhoppning är att jag ska vara klar och i säng till 02, alltså kommer klockan vara 02.30 när jag ligger i sängen. *dubbelsuck*

Tjillevippen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Phuuu...ha ha ser att du också har reklam för hemorrojdsalvan!!! :)

2009-06-07 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback