Tisdag

Så var denna lediga dag över... nu dröjer det ända till nästa tisdag innan man får vara ledig! Men, efter det jobbar jag bara ons, tors och fredag... Sen är det SEMESTER!! =) *längtar så att jag svettas* 4 veckor, som förmodligen kommer innehålla mestadels regn och mygg, men vet du vad? Det skiter jag i!! =) 

Jag och Felix har som vanligt på tisdagar kört en softardag, varvat utelek med barntv i soffan. =) Skön dag! Mackan kom hemcyklandes ca. 17.45 och vi fixade middag, mamma kom förbi i samma veva och började skotta i våran trädgård... =) Vi hade planerat tidigare under dagen när hon var förbi, att vi skulle skotta bort en gammal blommrabatt... stockarna som en gång i tiden fyllde en funktion gör verkligen inte det mera, plus att vi inte har planterat nånting där sen vi flyttade hit, växer bara massa ogräs! =/ Nu är det jämnat med backen i alla fall! ;) Tror att vi har gräsfrö i garaget, får kika på det en annan dag! Felix somnade just efter 20, Mackan for till någon som behövde få datorn fixad, jag tog mig en välbehövlig dusch! Ren och insmord, finns det nå skönare!? =) Ska ta och hänga upp en maskin med tvätt som just blev klar!

Ha det bra, kram C.

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack :) Det ska jag lägga på minnet så jag slipper bli utan kyckling :)

2009-06-30 @ 22:41:50
URL: http://bellisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback