Vart är solen??

Jag skiter fullständigt i att det är 3.5 plusgrader ute. Jag vill ha sol! Får inga vårkänslor om det inte är sol... Visst vet jag ju att våren är på väg men kooom iggeeennn nuuuu! Blä!

Felix och Markus snarkar ikapp på övervåningen, jag tvättar kläder och försöker förbereda mig på packning inför Uppsala på tisdag! Jag och Lina drar iväg en sväng till våra bästa bästisar, Sara och Vicke! Ska bli så roligt... =) Kommer dock sakna familjen! =( Men vi ses ju igen på några dagar, om inte annat så kommer vi ju webcamma ;) Åter till packningen... väskan står och gapar tomt i Felix rum... väntar på att fyllas! Har skrivit en liten lista på "typ" allt som ska ner, ska försöka börja fylla den ikväll efter jobbet (jobbar 15-20.15). Så man slipper det imorrn, tränar imorrn 18-19 så jag vill hinna umgås så mycket som möjligt med familjen, men hmmm vänta nu... var det inte imorrn Mackan skulle till Umeå!? Jo, det var det!! Oj vad lite vi kommer hinna ses! =( Nä, nu ska jag börja packa innan jobbet! Shit vilken ångest jag just fick! :/ Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback