Gå så in i helvete!

Shit vad jag är laddad över denna tävling som startat idag... Vi är med i "Team Sportia Walk Challenge"... Dom har utmanat företag och organisationer i Kalix att mellan 1-15 maj gå flest antal steg... Vi har fått en fin liten stegräknare av våran chef, eller han har stått för 300:- och vi själva för 199:- =) Spelar ingen roll hur många man är i laget, alla "Team Hemköps" steg räknas ihop tillsammans! Så är det nån som slöar åker dom på pisk!! ;) Vi är sju stycken på jobbet som ska kämpa... absolut minsta antal steg är 10 000 (för mig). Men jag ska ju såklart försöka komma upp i det dubbla varje dag! ;) Får se hur man lyckas, men man blir helt besatt... idag på jobbet kände jag att jag inte har tid att sitta i kassan... M Å S T E ut på golvet och röra på mig! =) Sen ska man ladda in sina steg på Silvas hemsida... Följer med en liten docknings station till datorn! =) Väldigt fiffigt! Och där kan man se hur alla andra har gått, både i sitt eget och alla andra lag! Så... blir en till liten promenad för mig ikväll! Känner att så här första dagen måste man sätta ett bra resultat! =)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback