Haft Lina på besök!

Alltid lika trevligt, även om vi pratat om mindre roliga saker! Kanske blir en roadtrip till Umeå på fredag, om jag och Mackan får ledigt från jobbet. Markus mosters begravning (Linas faster). Tänker även ta med oss Emma (så du vet gumman) ;) Men som sagt, inget spikat!

Annars har dagen vart rätt lik gårdagen, förutom besöket till optikern. Jag och Felix har mest bara varit, han har dock vart lite piggare idag, även om han har varit varm så har han i alla fall orkat leka lite i golvnivå! =) Matintaget har däremot vart sämre idag... =( Ny dag imorrn och nya tag. Blir hemma imorrn också från jobbet!

Har hittat kabeln jag letat... så här kommer en bild på håret...

Från i lördags på Valhall...



...och en till på mig, Malin och Jonna! =) Riktigt kul hade vi, thanks girls! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sexiga ögon på den där imitten :P hahaha....

2009-05-05 @ 23:28:53
Postat av: Caroline

Ja verkligen!! Grrrr =)

2009-05-06 @ 00:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback