Jobbig dag

Nä, det har fan inte vart en bra dag idag... =( Upp och hoppa med Felix 05.50, fixa oss till dagis och jobb. Jobbade på från 07 tills mobilen ringde just efter 08, min första tanke var, innan jag fått upp luren ur fickan: Faan, nu är det från dagis... vad har nu hänt!?? Men det stod Pappa Mob, varför ringer han mig den här tiden? Fick en otäck känsla i hela kroppen... "Hej det är Pappa, jag har tråkiga nyheter..."  Han lät förtvivlad och jag fick dödsångest och det sved i hela bröstet och magen, tårarna trängde sig ut för jag hörde allvaret och gråten i hans röst... "Farmor är död" Det enda jag fick fram var Neeej!! Jag hann tänka, vaddå död, man kan ju inte bara dö hur som helst!? Men hjärtan slutar slå... det är jävligt tydligt! =(

Pratade med mina kollegor och chefen, alla tyckte att jag skulle gå hem... Såg typ ut som ett slaktavfall i ansiktet... rödsprängd och svullen! =/ Inte bästa fejset att visa upp offentligt! Efter lite telefonsamtal med mamma, Alex, Markus och pappa (igen) åkte jag hem. Tur att jag haft Felix som gör livet mycket enklare och roligare! =)

Imorrn blir det att jobba igen. Det går bra så länge jag inte behöver prata om, eller tänka på farmor så mycket!

Nu blir det en rackarns massa nässpray för att tömma hjärnan på snor... Annars vet jag att jag kommer ha sprängande huvudvärk imorgon!

Kärlek till farmor. Vila i frid!


Sov gott vänner!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Varma tröst-kramar till dig!!



Puss puss

2009-05-28 @ 10:25:04
Postat av: Malin

beklagar sorgen än en gång vännen...

2009-05-28 @ 11:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback