Nöjd!

Blev faktiskt riktigt nöjd över resultatet idag hos frissan! =) Det är ganska precis som jag ville ha det! Nu måste jag bara fixa till färgen lite... börjar bli lite gult! Men det kan jag ju göra hemma!

Markus och en kollega från Piteå har åkt till Umeå i eftermiddag, och i morgon fortsätter dom till nånstans innan Sundsvall... =/ han sa att det var 55 mil dom skulle! Och där ska dom sova i tält och vara ute i skogen + åka båt nånstans! =) Mackan såg inte direkt fram emot det, man jag tyckte det lät jättekul! Men nackdelen för honom är att då ska dom ju bila hem igen sina 55 mil, efter att kanske har sovit uruselt! =( Så jag har han hemma igen på torsdag em.

Nu ska jag kasta ner Felix i badet! C ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback