Back again

Har ju glömt skriva... att jag har kännt små rörelser i magen! =) Har iofs kännt nå "fladder" för nån vecka sen men det tycker jag inte räknas riktigt! ;) Men i tisdags (tror jag det var) var det klart och tydliga fosterrörelser! :) Mitt framme, rakt under naveln, typ i troskanten! Och efter det har det varit liknande rörelser på ganska samma ställe, idag vid middagen kändes det dock lite längre till vänster! =) Går in i vecka 18 imorgon (17+0) så jag tycker att det är på tiden att lill*n där inne ger sig till känna! ;)

Magen i vecka 17 (16+2). Och halva håret, ofixat och skitigt! ;)




Här är en bild från graviditeten med Felix där jag var i v. 14...
Tycker magen nästan ser större ut, men det är nog
för att jag var lite smalare då! ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria Andersson

Åh vad fin mage/frisyr du har!!!!

2009-11-28 @ 14:46:19
Postat av: Jenny

Jämför man bilderna rakt av så ser Felix-magen definitivt större ut...däremot sätter jag 20 kr på att nya bebb*n kommer väga 20 gram mer och var 0,5 cm längre än brorsan ;=) När den väl behagar att komma ut...



Gravad eller ogravad är du onekligen en riktig pudding ;=)



Puss!

2009-11-28 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback