Idag har blivit igår...

Dagen startade med stall aktiviteter... Hjälpte mamma att göra alla hästarna redo med täcke och grimma så hon bara kunde leda ut dem. Hon är glad att slippa klä på alla och jag är glad att slippa leda ut dem! *Teamwork* :) 

Blev sen en stressig snabbdusch innan frisörbesöket kl. 12.00... Kan meddela att jag är rackarns nöjd över resultatet! =) Blev lite kortare än förra frippan, typ uppklippt paige (stavning?), men fortfarande liite längre på ena sidan! =) Ska väl försöka få in en bild... Ja, jag vet, jag är sämst i världen på att uppdatera med bilder... men det är för att jag tycker att det är såååå jobbigt/tråkigt! =/ Och jag vet hur kul det är när man läser någons blogg och får ta del av lite bilder, så förhoppningsvis ska jag väl bli bättre på det! ;) Skulle väl även kanske börja lägga ut nån magbild, har ju ändå fått ett liitet put! ;) Eller det kanske inte är så intressant för er läsare!? 

Från det ena till det tredje så ska jag och Mackan åka till Luleå och försöka inhandla lite julklappar imorrn/idag. Ska lämna Felix med mamma, så då får han hjälpa henne i stallet i stället för mig! ;) Fast han ägnar mesta tiden åt att hoppa i höet eller klättra upp på toppen och sen åka ner! :) Livet är en fest när man är 3½ år och har stalljour! ;)

Nope, som vanligt har klockan tickat iväg mer än vad jag hade tänkt att den skulle bli (innan läggdags alltså;)).

Hoppla hoppla mot sovrummet!

 

Bjuder på en partybild från i sommar.
Busiga Hemköps tjejer... Malin, Sandra och jag! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback