Mys i soffan!

I helgen har jag mest bara jobbat! Skulle jobba från 15 på lördag men hoppade in och började 12 istället... man måste ju ställa upp när folk blir sjuka! ;) Idag var det mitt vanliga pass 08.45-16.00!

Har vart riktigt trött idag efter jobbet, slängde mig på soffan efter att jag kom hem... Mackan och Felix var på övervåningen tysta som små möss. =) Gissa om jag ens var i närheten av att somna... Näääeedå! =/ Hade nog behövat det, just nu är jag precis lika trött men hjärnan går på högvarv så jag känner skallebanken krypa upp baki nacken! Sängen marängen strax, imorrn blir det stallet från förmiddagen, hem och fixa sig, möta upp sötaste Sara för en fika/lunch på stan innan jobbet 14.00! =)

Mår bra förutom att jag har näsblod varje dag, ibland 4 gånger om dagen... =/ Hade samma när jag var gravid med Felix... Häromdan på jobbet hostade jag, inte spec. hårt, typ en vanlig retas-i-halsen-host och det bara forsade! Jävligt ocoolt! Lite senare samma dag, hos mormor och morfar, bara satt jag på en stol helt rakt upp och ner, hållandes i en kaffekopp... *poff* sa det så var det en syndaflod i snoken igen! Ska definitivt spraya mig med Nozoil, det hjälpte lite förra grav. i alla fall! =) Bäst att gräva fram det från "medicin skåpet" ;)

Sov gott vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback