Tjopp!

Idag har vart en bra dag! Mackan åkte på jobbet, jag och Felix låg och drog oss i sängen! Eller jag slog på en film i vårt sovrum till Felix och låg sen och halvslumrade till den! =) Sen lurpade vi omkring här hemma tills det bar iväg till Luleå och Jenny och flickorna! ;) Har haft en väldigt trevlig eftermiddag med en väldigt fin vän! Vi ses alldelens för sällan men vänskapen kommer aldrig förändras för det. Varje gång vi ses eller pratar i telefon är det som att vi gjorde det igår, trots att det kan ha gått veckor eller månader... Det enda som märks är att vi har så mycket mer att berätta/prata om! ;) Barnen lekte och vi surrade mest vid köksbordet, hann även koka makaroner till hela I19... ;) Jag fattar inte hur jag lyckades få till den mängden, försökte måtta någolunda tyckte jag... :) Men, makaroner är inte min starka sida kan vi konstatera. Märks att jag inte kokar det så ofta! ;) Väl på väg hem höll Felix på att somna i bilen, tog fram mitt sockervapen, en klubba! =) Men det hjälpte inte mycket, var bara att stanna och flytta fram honom passagerarsätet, då gick det betydligt lättare! Han satt och spanade på bilar, berättade när dom hade passerat så jag kunde slå på helljuset! ;) Gick riktigt fort hem... I LOVE MY CAR!! =) Den är värd varenda krona det kostade att få in en ny motor! Har kikat på tv och nu börjar det vara dags för slafen. Jobbar 07-16 imorrn! Oh, just det... måste ringa sjukhuset och boka tid för UL! =) *Komihågkomihågkomihågkomihåg*

Ja som sagt, vart en bra dag idag! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha ha ha jo Carro, visst har du många strängar på din lyra men makaronkokning är inte den starkaste haha! Matlagning på induktionshäll kan också vara lite knepigt, för den ovane ;=)

Tack för igår, det var supertrevligt!!! Precis som för 15 år sedan då man satt i soffan på Klöverstigen och tog en cigg. Skillnaden idag är bara ny soffa, liiite stojjigare och ingen cigg!



Puss & Kram lilla bönan!

2009-11-11 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback