Snart bara 3 dagar till bf, inget på gång!

Klippningen blev som förväntat, bra! =) Nu ska jag bara slänga på lite färg också... eller rättare sagt lite blekning och toning! Dock inte ikväll. Har gått och blivit brunhårig i nacken... hur skummt är inte det!? :) Ja det ser nog brunt ut för att resen av håret är så jäkla ljust, kanske ska kalla det mörkare blond i stället! ;) Ska strax pallra mig iväg in på toa och plocka ögonbrynen, även färga dem. Kanske orka måla tånaglarna också... Hahaha, nu har jag "boat" färdigt i huset, då är det kroppen som ska pysslas om och göras redo! Man vill ju va fin när man ska träffa sitt underverk... Hahah! =)

Markus har jobbat till 18.15 idag, vi åkte på stan och käkade på Sibylla... Väldigt uppskattat av Felix, han gillar verkligen hamburgare och strips, att man får leksaker i barnboxen är ju knappt någon bonus! =D Gick ett varv i Gallerian som var typ tom på folk, tråkigt att det inte är mer liv och rörelse när dom nu har dessa kvällsöppet-kvällarna! :/ Gick på Team Sportia och handlade Batman foppatofflor åt Felix och en Dakine väska till mig! =) Me like!! Resten av stan var dödare än dödast... Mackan sprang in på Coop och handlade en O´hoy jordgubbssås. Är inte riktigt my kind of flavour... Ska det va sås till glass ska det vara kolasås! =)

Nu orkar jag inte sitta här och sitta, up up and away mot spegeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback