Gamla bettan.

Nu ska jag gå ut och städa min bil... dammig som faan invändigt! Ska besiktas imorgon och jag håller tummar och tår att allt är okej med det gamla aset! =) Mackan hade tänkt åka förbi OK och tvätta den utvändigt men det vart lite brottom hem efter jobbet för honom då mamma var här och behövde hans expert hjälp! :) Nåja dom har ju öppet till 21... kanske att man kan svänga förbi här lite senare! =)

Idag har bebis varit ganska lugn under dagen... andra dagar har det vart full rulle. Fattar inte hur mycket den kan härja omkring där inne nu när det börjar vara så trångt! Men ja, idag lugnt i alla fall... Kommer säkert sätta igång och leva rövare nu resten av kvällen. =) Vi var förresten på bio i tisdags, jag, Mackan och Malin. Vi såg "Clash of the Titans". Riktigt bra rulle! =) Hela filmen hade bebis partaj i magen, inte en minut utan rörelse! Mysigt men även lite jobbigt! :) Har fortfarande inte packat bb väskan... känns inte som någon ide riktigt ännu.


Nä, städa bilen var det!!

Kommentarer
Postat av: Malin

vi och två till totalt=) På bio alltså =)

2010-04-22 @ 21:35:05
Postat av: Sandra

Men guud, hur kan du låta bli att packa väskan?! Jag vill typ packa min nu! fast det är väl det som är skillnaden mellan nybörjare vs rutinare ;)

2010-04-22 @ 22:03:46
Postat av: Therese

Eeey, brukar man inte säga lugnet före stormen? Fast packa väskan kan ju inte ta mer än 5 minuter så det hinner du ju lugnt när värkarna börjat.. : )

2010-04-23 @ 19:14:26
URL: http://www.metrobloggen.se/Tisse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback