Har lite trist...

Jaha, å nu då!? Uppstigen med resen av familjen, grabbarna åkte mot jobb och förskola 09.30, blev fil och flingor med banan och sylt i till frukost för mig och ett glas Proviva. Har surfat runt en stund på nätet och nu har jag tråkigt... =/ Blir väl att titta lite på Malou och "Efter tio". På agendan står att åka till jobbet och fixa med lite papper, that´s it! Å det hade jag tänkt göra innan Felix ska hämtas från förskolan 14.30! Nu har vi spikat det i alla fall, Felix tider... Han kommer vara på dagge mån, ons, fre ena veckan och tis, tors andra veckan 09.30-14.30, känns bra att han är där och kan leka av sig lite och träffa sina kompisar! =) När man har HP (havandeskapspenning) har man rätt att ha barnen på förskolan på heltid men jag vill verkligen inte det... Jag är ju hemma, känns helt fel att han ska vara där hela dagarna. Några timmar bara blir kalas! =)

På återseende! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har också trååååkigt! Elsa är hostig, snuvig och febrig- det sistnämnda kan bero på de 4 (!!!) kindtänderna som är på väg ut. Aj aj! Alicia är ledig fr dagis hela veckan, det kallas visst påsklov och då åker familjerna upp till fjälls och lever "solsidan". Inte vi! ;=)

Nä, nu ska jag tråka vidare!

Kram kram

2010-04-07 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback