Sorry...

...att jag inte uppdaterat idag! Ingen bebis på gång ännu! Den stökar och bökar fortfarande väldigt intensivt i magen, just nu kör den ett gympass modell otrevligt (för mig). Eller den kanske har bestämt sig för att vara kvar där läänge till och har nu börjat möblera om! :)

Ikväll har vi vart bortbjudna till Anna-Stina och Peter på mat tillsammans med Malin och Robert. Smarrigt var det! =) Tack kära vänner för en jättetrevlig afton! =D Vi hann knappt få av Felix kläderna här hemma så sov han, ögonen pekade typ i kors! ;)

Nu har det gått och blivit "Maj maj måne jag ska lura dig till Skåne", hmm... eller är det "Maj maj måne jag kan lura dig till Skåne"?? Å till Skåne!? Why?? Markus förklaring är att det finns inget ställe som är värre än Skåne... Jag kan tyvärr inte uttala mig i den saken! :) Nåja, 1 maj innebär att det bara är 2 dagar till bf... tror vi får vänta några dagar extra på denna lilla krabat. Den har det nog alldelens för bra där inne, men jag vägrar gå som Anna-Stina gjorde med nummer 2 (Julia), 21 dagar över tiden! Det är ju fan omänskligt! =/ ;)

Ska imorrn (jaja, det har blivit idag), lägga upp en lista med gissningarna på bebisens ankomst... Nu är det dags för tandborstning och sängen! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback