Idag är det visst torsdag!?

Shit vad man blir dagvild när man bara går hemma... tur att jag har börjat skriva "dagbok" i min lilla agenda igen, skulle inte ha någon aning om vad som hände i tisdags om det inte fanns uppskrivet... Eller nä, jag har ju inte blivit senil, klart jag skulle komma ihåg om jag har gjort nåt men det blir lätt att man blandar ihop dagarna! :)

Idag ska jag försöka hitta på nåt, tänkte ta mig ut på stan bland annat! =) Felix är på förskolan till 14.30, han hade väldigt bråttom iväg i dag... :) Vissa dagar vill han vara hemma med mig och tycker inte alls att dagis är roligt (tills han kommer dit;)), dom dagarna blir det betydligt tjorvigare här hemma när han ska göras klar! =/ Idag var inte en sån dag! :)

Har pratat med min barnmorska i morse... Verkar vara Stafylokocker som hittades i mitt prov... Antibiotikan jag ska få under förlossningen är en säkerhetsåtgärd. Inte alls lika farligt som om det hade vart Streptokocker! =D Känns väldigt skönt!

Nä, nu ska jag sätta mig en stund i soffan med lite the och titta på "Efter tio"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback