Blev inte Easytone...

Fick mig en ny dosa på banken igår! =) Min hade rätt många år på nacken... otroligt att den hållt så längen som den gjort! ;)

Idag innan Markus åkte på jobbet körde han Felix till farmor (Inger), det hade vi gjort upp igår... Jag och Clara hade sovmorgon till ca. 11.00 =) Tog det bara lugnt här hemma, inte många knop gick det! Vid 13.30 ringde Anki och hon och Aron kom förbi! ;) Hmm, kan inte påstå att vårt hem är spec. barnsäkert, eller inte för en 1-åring som hinner överallt och vill ha allt i munnen iaf... ;) Men det gick ju bra ändå! Han är så otroligt söt lilla Aron, surrar goja gör han också! :D Efter att dom åkt packade jag ner Clara i babyskyddet och for på Intersport... Inhandlade ett par walkingskor, så nu är det bara att börja röra på döfläsket! ;) Bland dom skönaste skorna jag testat på länge, endast 890:-... Visst, löpardojjorna för 1900:- kändes som att gå på luft ;) men så avancerat behöver det inte vara! ;)

Så här ser dom ut =)


Sen bar det av hemåt och börja fixa middag, spagetti och köttfärssås stod på menyn idag! Markus kom hem från jobbet och samtidigt kom Inger, Emma, Felix och Melwin... Jag stod mest vid spisen (för ovanlighetens skull, annars oftast Markus som lagar mat), hann inte riktigt surra med dom innan dom for, men Felix hade såå mycket att berätta om dagen! ;) Dom hade nämligen vart på Candy World i Haparanda, på leklandet! =) Glad kille kan jag lova... Senast igår frågade han när vi ska åka på Leos Lekland! ;) Världens bästa mamma kom förbi och vi drack kaffe och surrade, åkte sen en sväng på Hemköp med henne och Clara! Grabbarna i huset arbetade ute, båda två med hörselskydd och skyddsglasögon! =) På tal om jobbet (Hemköp) så börjar det va rätt tomt nu inför ombyggnationen... å påsarna är redan bytt ut till WILLY´S! ;) Ska bli så spännande, men det känns lite trist att inte vara med dom här veckorna under detta byte... Får komma dit och hälsa på kanske!? ;)

Lite mys i soffan nu! =)

Kommentarer
Postat av: Robert

Hehe... Så det är till banken man går när man ska ha en ny dosa... =)

2010-08-08 @ 00:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback