Iiiiiiiiiiiik!

Sitter med en toning i håret... Just nu kan jag meddela att den ser tokigt röd ut! Jaja, det är ju jul men ändå... Va faan!? Nåja, brukar ju sköljas ut rätt mycket direkt! Blir säkert bra! Fan, hör/läser ni hur jag försöker övertyga mig själv!? =) Haha! Förra toningen jag gjorde var av samma märke (från frissan), då valde jag "Deep Browns" å i just den jag valde kunde man ana ett stänk av rött... Dagens heter så fint "Vibrant Reds" så jag är ju inte direkt förvånad att det ser ut som det gör just nu... Fast nyansen på förpackningen är ganska lik resultatet jag fick förra gången. Ja, lär ju märkas imorrn om det blir att sitta med tomteluva under jul! ;) Eller så kanske jag blir jättenöjd... Det blir spännande oavsett! :)

Idag/ikväll har vi firat storebror på Innanbäckens Byggdegård... =) Väldigt trevligt! Partyfolket festar nog på där fortfarande, vi hade ju kidsen med oss och Felix var speedad av socker (läsk och tårta), var inte hemma fören just innan 22.00! ;) Men väl hemma slocknade han så fort han la ner sitt busiga lilla huvud på kudden! ;) Och Clara var inte svårsövd hon heller, mycket folk/surr och intryck! Hoppas hon sover gott hela natten, kan ju ibland bli lite oroligt efter såna tillställningar!

Ojoj, nu måste jag gå och sköja ur... *wish me luck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback