Hej!

Nu är jag på väg i säng... Clara har hunnit vakna 5 gånger sen vi la henne för natten! Som tur är har hon somnat om efter att hon fått nappen och man lagt henne på sida, men sista gången var hon svårflörtad. Gissar att hon kanske var lite hungrig så jag tog fram tissen! Då slocknade hon som en klubbad liten säl! ;) Jag vet, skitdåligt att hon ska få hålla på och somna vid bröstet men skit samma! ;) Börjar misstänka att någon mer tand är på väg fram, idag när hon bet i en leksak började hon tokgrina mitt i allt... två gånger, olika tillfällen! Kanske är därför hon tjorvar nattetid!?

Ikväll har jag och Mackan druckit Blossa glögg och ätit nötter! ;) Kändes jättejuligt! ♥ Å till nåt mindre kuligt, tror Tant Röd är på ingående... *urk* jag är inte redo än! :( Har haft en jävla värk hela dagen idag och känner mig allmänt svullen! Väntar med spänning... -NOT!!


Gonatt, god morgon eller kanske go kväll!? När ni nu än läser! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback