Haha...

Gårdagens inägg vart ju rätt sent och jag var som sagt sjukt trött... Vaknade kl. 04 av att Felix kom intassande i vårt sovrum och la sig i sängen, jag pallrade mig upp på toa... fick då när jag satt där i mörkret en liten hmm-upplevelse... Jag borstade fan aldrig tänderna innan jag la mig! Hahaha, trött tjej! =) Skönt att göra det då i alla fall! :) Viktigt, viktigt tycker jag!

Idag har jag och Felix vart och lämnat in 9-5:an på Saab, dom skulle fixa med nå slangar som läkt sen den var inne sist, gratis tack och lov! =) Gillar inte att hålla på att lägga massa pengar på såna grejjer! =P Lina plockade upp oss där och vi åkte och lunchade på Kina! =) Sen blev det kaffe och fika på Mocca (i Gallerian). Hade några väldigt trevliga timmar innan Lina skulle på massage! =) Jag och Felix åkte upp och våldgästade Markus, Felix hann även busa med farmor. Kikade sen förbi på Bibblo och kollade om dom hade en bok som Vicke är ute efter... det hade dom minsann, men då har svammelmajan gått och köpt boken idag och glömt att jag först skulle kolla om den gick att låna här (hon ska ha den till en kurs som är klar i slutet på mars, onödigt att köpa när man kan låna ju)... =) Jaja, hon kanske kommer ihåg det till nästa kurs/bok!?? =) Hann även kika förbi Malin och säga hej innan det var dags för Mackan att sluta jobba. :) Släppte av honom på Saab och vi fick hem 9-5:an också! Har pysslat på här hemma ikväll, städat lite, tvättat och rensat i ett skåp fullt med papper, fy faan så tråkigt... Nå, nu är det gjort och papprena på sin rätta plats, skönt! =) Jobbar 07-16 imorrn, kommer bli att ligga med benen i högläge hela kvällen sen!

Är idag i vecka 31... 69 dagar kvar till beräknad förlossning! =) Wohoo! =D


Adiós.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hola Chica!

Tänkte dumpa några lämpliga böcker ur "lilla bebban"-serien på fredag...är ni inte hemma väntat en för Felix trevlig överraskning i brevlådan :=)

Kram kram

2010-02-24 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback