Sjukstuga.

Det blev som jag trodde igår, Felix och jag hemma idag! Han var lite skruttig redan i måndags, Mackan tog "Vab" när jag åkte och jobbade kl. 14.00... Och igår var Felix fortfarande snorig och allmänt seg. Meddelade chefen redan igårkväll att jag ev. blir hemma med honom men att jag skulle ringa nu idag på morgonen om hur det blir. Idag är han ännu snorigare, plus (slem)hosta! =/ Just nu leker han inne på sitt rum med bilar och traktorer... Allt, verkligen allt ligger kring golvet just nu i hans rum... han har grävt ut ur sina lådor och backar och jag orkar bara inte plocka in det! Vi får hjälpas åt lite senare. Måste skaffa nån förvaring på väggen åt honom!

Idag ser min mage inte riktigt klok ut... hela ungen ligger typ mot höger sida! Ser helt deformerad ut ju! ;)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Malin

Spanade in er bil i går men såg inte dig någonstans.... vi syns imorgon...

2010-02-05 @ 10:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback