Snart...

Väldigt snart ska jag börja baka lite... motivationen finns inte riktigt just nu! =/ Är i alla fall ledig imorrn och kan pyssla på här hemma i min egen takt innan det är eftermiddag och fikafolket kommer! =) Självklart får Felix också vara ledig då jag är ledig! :) Vårt vardagsrum är så gott som klart nu... med alla nya möbler! :) Ska bara få upp lite foton på ena väggen så är det helt klart! Fin fint, är riktigt nöjd! Sen ska vi skaffa ett barbord/frukostbord att ha i köket, ni vet ett sånt där högt bord + höga stolar! Har dock inte hittat nåt som vi riktigt vill ha, ska kika lite på EM i veckan! Hittade iofs ett på IKEA som jag kan tänka mig men stolarna som "hörde till" (samma serie) var för jävla fula, så då måsta jag hitta nå snygga nån annanstans som matchar bordet! Nä, nu är det bara sluta jiddra, börja baka! =)


Hejjps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback